44

japp nu har de varit jul! ÄNTLIGEN! och jag fick lite wii sports, wii fit & giutar hero eller vafan de heter =).. sen så fick jag en kamera men jag fick den gamla så fick mamma och lasse den dära kameran som vi hela familjen fick. så tar jag den gamla med 5megapixel (?) . så de var ju bra för mig iaf .. bättre än min mobil kamera. sen så fick jag lite krämar för ansiktet, sen fick jag lösnaglar och nagel saker ,sen fick jag en smink kurs på makeupstore så får man välja vad man vill ha efter smink saken! sen så fick jag en tröja av grannarna så stog de "jag är inte bara blond, jag har även en granne som är målare!" och målare är ju typ korkade eller nåt x'd. så tack så mycket för den! men nu ska jag rusa iväg och fixa mig . fastnat på forgive me med leona lewis -.- . men jag skriver ikväll! OCH IMORGON SKA JAG TILL SMÅLAND & TRÄFFA CAMILLA! och nu ska jag fixa mig innan linn kommer ,
kyss / elin .
( på söndag eller lördag åker kalle iväg till sydafrika, kommer sakna honom ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0