21

snabb uppdatering om vad som har hänt i veckan ;
MÅNDAG: DANS , LINN VAR MED, GASH VI GAR-
VADE IHJÄL OSS, HAHA! SKRATT ATTACK!
TISDAG; KÖR, VAR OTROLIGT GLAD FAKTISKI-
T. LYCKA ÄR SANNA VÄNNER, DOM ÄR SANNA.
ONSDAG;HEJ JULKLAPPAR, HÄR KOMMER JAG.
JA SOM SAGT, JAG OCH LINN VAR I STAN OCH
KOLLADE PÅ JULKLAPPAR.
TORSDAG (IDAG): DANSADE MED JULIA EDRE-
N, LINN ROSENGREN & EBBA FRANK! VI FICK
SKRATT ATTACKER HELA TIDEN , "KONSTIGT"
FREDAG (IMORGON): VA MED LINN , VET ICKE
VAD VI SKA HITTA PÅ.. SOVA & SOFTA.
LÖRDAG: VAR DE MENINGEN ATT JAG SKUL-
LE ÅKA TILL PAPPA MEN HAN SKA TAPESERA
OCH JAG SKULLE JU SOVA HOS LINN SÅ JAG
BLEV KVAR HOS LINN , SKA KANSKE PÅ GLÖ-
GGFEST OCH SOVA HOS LINNS FARMOR. G-
UD SÅ SÖTT OCH SOVA HOS FARMOR! RYSN
INGAR.
SÖNDAG : TV & PLUGGA .


nej nu ska jag ner till mitt lilla hål och plugga i
en timme . får se vad jag får på måndag då jag
 ska göra omprov i NO! hatar de :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0