39

 idag var vi inne i stan med nikki, alltså vare jag, linn, nikki. vi har tagit en massa bilder som kommer upp någongång då jag får ork & lust. först så var vi inne på punkt shop & sen gick vi och åt. sen gick vi och titta lite mera sen så skulle vi åka till nacka och så vid tunnelbanan så var linn tvungen att smsa in en biljett. och så fick hon aldrig den så vi stod där och pratade med vakten & höll på. hahha jag och nikki stod där själv och prata med han, han var ganska konstig , men cool . hahah! sen så åkte vi till nacka och gick där, hittade de sista julklapparna. så nu har jag bara till linn & pappa kvar. men vad som kommer till pappa får ni se sen! ska ju inte fira jul med han förren på nyår. men sen så åkte vi hem till nikki , så var vi barnvakt till Thelma, och hon var jätte gullig. hon är ju 7år. och så fick vi sjunga och hålla på med henne, och vi hade jätte roligt faktiskt, sen fick vi färga hennes hår. det blev jätte fin, lite mörkare liksom , och de passade henne och de blev jämnt , vad jag såg ? sen så åkte jag och linn hem till linn och nu håller vi på med ingenting .. hahha ! men nu ska jag och linn göra iordning oss lite. för imorgon ;) , imorgon ska jag till forum med mika & köpa julklapp till linn. sen senare ska vi till brunn och byta julklappar, sen får vi väll se vad som händer .. ärligt jag vet inte! eller kanske träffa alexander men jag är inte säker. beror på :) , men nu ska jag och linn gå typ . ses imorgon bloggen . juste lägger in två bilder som vi har gjort på någon hemsida som nikki skicka.  ganska coolt! look and like ;)

jag & linn .. :D

linn bestfriend :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0