30

igår vare idol , hann inte blogga innan jag och linn somna runt två ? , jag och linn fick springa ner till brunn igår för att inte missa bussen, satte oss på bussen , bytte buss och sedan åkte till centralen , fick vänta på min syster i 20minuter, sen när hon kom åt vi på max, jag älskar max, mycket godare en donken. sedan så åkte vi vidare till globen, man fick massa saker där. tele2 kompis kontantkort , så jag ska byta till de snart, = nytt nummer. sen så fick vi tröjjor som de stod HEJA ALICE på och sen så fick man någon affich(?). sedan efter globen fick man coca cola light vitamin dricka. men iaf, vi skrek halsen av oss, klunka i oss dricka mellan gångerna! så såg man alla idoler , och sen var marie picaso eller hur fan hon stavas . JÄKLAR vad ful hon har blivit,  SVART HÅR och LUGG , fast hon hade ju typ lugg förut också . men iaf, sen så såg jag robin b, fyfan vilken ljus röst jag fick, blev förvånad själv! jag skrek och jag skrek och fyfan han var mycket snyggare live. sen så var de slut så åkte jag och linn till slussen min syster satt kvar på tuben. väntade på 474 linn höll på att kissa på sig, så satt vi på bussen , helt tysta. sen så hämtade mamma oss, körde bort oss så vi kunde kissa. pinsamt. ja jag vet , vi kissade ute, jäätte äckligt men iaf. sen så åkte vi hem vi fixade oss och la oss i sängen direkt. jätte skönt och ligga och softa ner innan man sover liksom. sen så vaknade jag runt åtta och sov likadant som jag hade somnat?! haha , de var lite roligt liksom . sen så somnade jag igen så ringde pappa och väkte mig klockan elva. så vaknade linn och ba " nu vill jag ha cola" och jag började ju såklart as garva, sen åt vi frukost jag duschade och så fixa vi oss så skulle mamma in till stan och bowla med några vänner så jag & linn åkte med, åt på max, hahah . sen så kollade vi på julklappar, hittade till smilla (=. sedan åkte jag till pappas jobb så satt jag där och nu är jag hos min farbror. har precis ätit middag och pappa och dom sitter och pratar sen ska väll vi senare ikväll åka till kårsta sen så ska vi ta taxi till rimbo så somnar jag såklart. jag sover som en gud där. men nu ska jag göra någonting annat.


en liten text till min bästavän , linn rosengren:
jag är så glad att ha dig vid min sida, du är en av dom bästa som har hänt mig, du har aldrig svikit mig jävligt mycket, visst du har svikit mig någon gång men liksom , de blir lugnt. för jag vet att du verkligen inte vill svika mig, och även om jag är jätte arg eller skit glad så älskar jag dig exakt lika mycket, jag kan säga att jag hatar dig, men i självaverket älskar jag dig så sjukt mycket så jag aldrig vill släppa taget om dig. jag vet , jag är verkligen inte världens bästa, för båda oss kan inte vara de, och din utstrålning och dina skämt får mig att garva, allting vi har gått igenom på ett år. så himla mycket. och så fort jag tänker på att någongång mista dig, får jag mina tårar att börja rinna ,för jag tänker för helvete inte släppa dig. du är verkligen allt för mig , och jag hoppas du förstår det. linn .
we are ment to be, you are mu own star, i never let you go, my life, my bestfriend.

två inlägg i ett  / två flugor i en smäll ? jaja , nu ska jag gå .
/kyss elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0