18

oj har glömt bort bloggen ,förlåt!
hela veckan kort , förutom måndag ..
TISDAG;
var med mika & linn , åkte till gustavs-
berg & linn skulle köpa en ´brunkräm,-
sen åkte vi hem till linn och åt pizza -
sen åkte jag hem `.

ONSDAG;
efter skolan lurade jag lina att vi skul-
le ta den andra bussen som kom , f-
ör de kommer två och så kom de ing-
en mera så hon blev skit sur , tss . BÄST!
sen åkte jag till philhamn och kollade
om någon var där så kom bianca, sen
kom mika en kvart efter de, hahah . sen
så åkte jag till återvall och åt sen åkte jag hem.

TORSDAG:
julia kom och väntade på mig efter skolan ,
så åkte vi hem till henne , skrattade skit m-
ycket . verkligen minnen dära. ska kanske
sova hos henne på onsdag då mamma är
på kurs! jätte roligt, haha , kan vi kolla på d-
en braiga videon mera. men sen så åkte ja-
g hem, värmde mat och satt vid datan, pack
ade lite till pappa och fixade. var ensam he-
mma hela natten. mamma & lasse sov i fru-
ängen och jag orkade inte sova där. 

FREDAG;
linn kom till mig efter skolan så åkte vi till pa-
ppa, kom typ nyss hit. pratat lite med rehnberg
sen så är vi jätte trötta så snart kommer vi väll
skratta ihjäl oss. sen så snart ska vi äta sen s-
å ska vi väll hitta på nåt :) , får se. man har ju s-
å roligt iallafall .

LINA JAG KOMMER SAKNA DIG JÄTTE MYCKET, HA DE JÄTTE BRA I THAILAND! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0