6

hejhej, idag vare fredag hasade mig upp ur sängen, fick skynda mig till pendeln & han precis i tid! åkte till gustavsberg och de var förnst där jag började vakna på riktigt..  sen så var jag jätte glad sen när lektionen började höll jag på att somna två gånger! TVÅ GÅNGER! shit inte bra tänkte jag efter som jag skulle vara med jaqueline. sen gick dagen ganska segt. sen efter skolan skyndade jag mig "hem" till tullinge åt lite och duschade sen pudrade jag mig och SPRANG till pendeln , jag har haft brottåm till pendeln två gånger. men sen så åkte jag hem till jaqueline där jag blev förälskad i hennes lillebror som jag fick 100 pussar av (han är 1år & 2 månader.) sen så såg vi på idol och de var en riktigt skön fredag, så himla trött så jag somnar när som helst. så nu måste jag ta bort mitt lilla smink och drömma en jäävligt lång dröm! godnatt puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0