7

hejhej, idag så vaknade jag upp hemma hos jaqueline, inte konstigt efter som jag somnade där! men sen så fixade jag mig i ordning, fick pussar av hugooo ! (; .. och tog bussen och pendeln till stan, mötte linn i slussen så åkte vi till mariatorget så gick vi och tog lite att äta på donken , båda var spyfärdiga efter pendeln / bussen . sen så gick vi till frisören där linn skulle slinga håret, själv satt jag och väntade, i TVÅ timmar! sen så var hon klar och de vart lite mörkare en vad jag trodde de skulle bli , och linn blev inte alls nöjd :( , men de var fint tycker jag men de var lite ovant och se henne så mörkhårig, asså hon blev mörkblond/ljus brun. men iaf sen så gick vi runt på götgatan ska kanske köpa löshår .. men jag vet inte.. jag menar jag har ju ganska mycket pengar nu men telefonräkningen är på åtta hundra så jag måste betala tre hundra för den.. fan"/ . men nu ska jag gå och handla godis.. puuuussaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0