13

så jäävla pinsamt idag, fast jag tänker inte berätta vad.. för  jag skäms x'd, jaja, nyss var vi på gekås, men man utalar de GK! , köpte slingfärg, mascara maybelline define-a-lash (rosa),puder borste (big), diadem fyra stycken, puder romeo & julia, ögonfransböjare, puder-nivea ideal finish, hårspännen, ansiktsmask, godis massvis.. .typ de. så ja , mamma är fattig :) , stackarn, fick betala för jeanette & camilla & lasse också . och sin egna del, men de gjorde hon frivilligt, varför vet jag inte, de skulle inte ego-elin gjort. hahha , men nu ska jag och camilla ner och äta vilken minut som helst. ni får ha de skit bra, så kommer bilder upp på söndag, måndag eller tisdag, vi får se när jag orkar vill och kan. men kommer säkert blogga igen. pussar till er stockholmar. och den dära camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0