2

japp, så vare måndag, idag vare en mycket bättre måndag en vanligt.. gick otroligt bra i skolan & sedan på dansen, innan dansen träffade jag victoria & yanelle & co sen så köpte jag lösnaglar så jag ska sätta på dom snart, sen så kom jaqueline som orkade åka till gustavsberg och kolla på dansen :).. så åkte vi hem sen, vi åkte via söder hem & kom hem runt halv åtta kanske , lite tidigare. trots allt som har hänt under lovet och jag har haft ett riktigt segt lov så känns de så nytt & de känns bra!

nyss så duschade jag har ätit middag och fikat efter, precis bloggat och kollat när pendeln går imorgon , den går 7.12 så jag går någon gång lite efter 7. sen så vill jag inte komma försent de är därför jag åker så jag kommer 8.18 till gustavsberg trots att vi börjar 8.30.. bra elin!
men nu måste jag gå , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0