11

nu är jag i småland, kom hit runt halv nio eller åtta.. möttes av lukas gullet som skrek "kom koja jum!" = kom och kolla rummet.. hahah han är ju bara tre år så de är lugnt. sen så drog han upp mig, han knappt säga hej till camilla eller ta av mig skorna. men sen så sprang jag där ifrån så satte sig jag och camilla och tittade på idol men våra jävla föräldrar snackar ju så man blir galna. så vi gick upp där  småbarnen var och titta på tv. fast dom satt i köket men sen kom lukas och då blev de krig .. fick några bilder på dom. haha, men sen så såg vi på fredag hela veckan och lyssnade på någon grej camilla har på sin mobil . som det var typ en frisör som höll på och klippa och så kom de raknings aparat och jag fick panik för de kändes så riktigt! jaja nu ska jag och camilla kolla runt lite. bara vi vakna på över våningen och jag vet inte riktigt om mamma och lasse gått och lagt sig..


planer för imorgon- åka till deras nya hus som dom inte flyttat in i en, men dom ska de snart. sedan åka till ullared , och gå in på gk och kolla om jag hitta något, hoppas .

pussar från camilla och elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0