8

idag vaknade jag runt nio, hasade mig upp & åt & klädde på mig, åkte till älvsjö gick på mat, båt & hälsomässorna, de var roligt, gick och handla på willys och sedan åkte hem till tullinge, duschade & sedan pluggade, åkte iväg till huddinge och åt något jätte gott, sedan var jag tvungen att åka till stuvsta för att hämta boken jag råkade glömma hos jaqueline sen åkte jag hem och nu sitter jag här. ska försöka läsa ut den. tio sidor kvar sen ska jag gå och lägga mig. upp tidigt imorgon även om jag har sovmorgon . kommer inte kunna blogga imorgon eftersom jag ska sova hos mina grannar (lotta & görgen) . så får jag sova på ingarö & komma försent till spanskan på tisdag! på tisdag kommer min kära mor hem också! men nu måste jag kila iväg. pussar.
dagens fundering : vad mamma köpt för parfym, hur brun hon är, hur hon har haft det.
allting, hoppas hon haft de bra iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0