20

positiva med vintern ;
*
snögubbar
*snölycktor
*ibland är de storm och då
får man gå hem från skolan
*det är fint

negativa med vintern ;
*
snöbollskrig
*man blir blöt
*sminket rinner
*håret blir lockit



positiva med våren ;
*mamma brukar åka utomlands = jag får följa med
*sommaren börjar komma
*blommorna kommer då
*snön är borta

negativa med våren ;
*
kallt
*slaskigt
* hösnuva
* pollen


positiva med sommaren;
*
varmt oftast
*sommarlov/semester
*bada & sola
*åka båt

negativa med sommaren;
*
klippa gräset
*regn, åska & blixtrar (ibland)
*insekter
*getingar


positiva med hösten ;
*
löven är jätte fina
*höst färger
*man kan andvända västen igen
*Blir mörkt lagom tidigt

negativa med hösten;
*
förkylning
*kallt i vattnet
*höststädning -.-
*mycket regn


så nu har jag börjat mitt nya sätt att tänka,  haha de dära lät konstigt men alltså .. jag måste tänka fyra positiva saker och fyra negativa saker. det är kajsa som säger så hela tiden, "tänk positivt" så nu börjar jag tänka både och . bra elin .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0