225

okej jag bloggade inte igår men jag orkade inte för jag kom hem typ nio eller nåt..
men först vare skola, på sista lektionen så hade vi ute idrott för MOJJE var och spelade in något tv program (anaratt de är latjolajban) i våran gympasal, menmen jag och linn spelade kubb sen så kom massa så slutade vi sen fick v pengar av kristoffer och gå och köpa glass till han så fick vi en glass var! SNÄÄLLT! aja men sen åkte jag in till stan träffa mamma så köpte vi ett par tygskor till mig från racemarine för 199:- och sen en väst som är svart/brun någonting den ändrar i solen ... men den kosta 599:- , tacktack. men sen så åkte vi till lägenheten sen så åkte vi till någon restuarang och käka middag med mamma & lasses vänner, gott! men sen åkte jag hem och la mig , och ni sitter jag här , skulle gå upp åtta me vaknade halv sju! JIPPPIIII, not. men nu fick jag nästan lite bråttom . kanske kommer ett inlägg till får se.
men pussar på er :) / elin & rasmus
btw hade rasmus innebandy träning i förrgår ,  de gick skitbra för han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0