226

hejsan igen, nu ska jag åka till skolan (: , känns som att de blir en bra dag!

skvaller ;
angelina & brad pitt har ju sex barn tillsammans , och de har ju varit ganska mycket om att dom ska adoptera en unge från indien eller vad de var , men nu säger brad pitt "gift dig med mig eller så gör vi slut" så jag hoppas att dom gifter sig, dom har ju varit tsm i fyra år nu ..

lady gaga kommer till sverige och gör konserter, även på gröna lund i sommar! jag ska deffinitivt vara där. sen så hade hon en konsert och så var de en kille då som frågade ifall hon kunde skriva sin autograf på hans ja ,, del? och hon gjorde de men hon kom ut sen med att de fanns gott om plats och skriva på . hon är cool hon !

brittney spears har träffat en ny kille , han är 21 år och är dansare! grattis brittan, och sen så får vi se vad som händer med hennes barn efter som brittneys pappa vill ta ifrån vårdnaden från brittney. lägg dig inte i gubbjävel!

sen vare en fågel som viska i mitt öra att jennifer aniston eller hur hon stavas är gravid. kanske är sant! vet inte..


aja de var lite vad jag hört bara!
men nu ska jag gå , kyssar / elin & rasmus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0