227

hejsan , jag kom hem för en liten stund sen , har precis dammsugit uppe i stora huset och ska snart ner och städa men måste få lite mat i mig. idag började skola med att vi gjorde kycklingar eftersom de är påsk , jag och jessica satt ute och gjorde de. (kommer bild) sen kom rasmus ut till oss,  sen käka vi lite & sen gick vi till vivo och köpte glass & sen hade vi idrott och jag var idrottslärare , hahah! sen så hade vi engelska & sen skulle vi skriva fem frågor till rfsl som skulle komma någongång sen fick vi påsklov, då drog jag magnus & linn-pinn till vivo och köpte glass, haha jag och jessan köpte daim -.- , tjockaste . sen så gick vi ner till fotbollsplanen så kom massa folk sen kom mamma och hämta mig klockan fem! menmen , nu ska jag lägga in bilder sen käka!
pussar :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0