231

godmorgon , de var så sjukt läskigt igår när jag skulle sova, så var de en spindel på elementet , så jag bad linn ringa mig , hon sa döda den! men vafan jag började gråta för jag var så rädd , sen kom philip i telefon och ba DÖÖÖDDDAAAA DEEEEEEEEN ! sen kom nikki och ba "elin den är ingen farlig, de är bara att slå den så dör den" och jag fick panik sen så la dom på, då börja den krypa så jag skriker allt vad jag har!så kröp den mellan väggen & elementet då slog jag på elementet för den skulle komma ut med NEJ! de gjorde den inte så jag satt och kollade på elementet ifall den skulle komma ut , jag satt och glodde på ett element från halv tolv till ett.. sen bestämde jag mig för att lägga mig i soffan, så jag bäddade upp där sen vaknade jag åtta så lyckades jag somna om men sen ringer min syster och ba gååå uppp kom till mig :) , så jag har precis satt på en tvätt, duschat & bakat gahambröd till frukost, så nu ska jag äta lite sen åker jag till min syster om en timme :D , men ni får messa och ha de bra (;
/ kyssar från elin & rasmusen

Kommentarer
Postat av: lina

:) haha söt du e

2009-04-04 @ 13:00:15
URL: http://linahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0