233

STUDSMATTAN SKA UPP IDAG! WOOOOOOOHHHOOOOOOO vi ska ut såfort jag har bloggat klart !
så vad hände igår : jo jag kom till denice, vi åkte till huddinge , tog en massa bilder, hon köpte en JÄTTE fin klänning, sen åkte vi hem ; såg the hills gick ut med vovvsarna sen så åt vi och så såg vi tv och så.. sen så gick vi ut igen sen fastna jag vid en film och jaa. sen vare nattinatti.
vad hände idag? ; jo vi vakna käka lite frukost sen gick vi ut med tindra körde lite sökningar på henne sen så åkte jag hem ,och nu är jag hemma jag och linn har ätit lite och nu ska vi ut och sätta upp the studsmatta.
sen imorogn ska vi ut och springa sen ska jag slinga håret sen ska jag till madde och sova där och sen så på tisdag ska jag till salem och madde ska fixa sina naglar så är väll jag med smilla!
bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0