234

Dagens humör: glader
Dagens borde: sova?
Dagens frisyr: uppsatt & hårband ..
Dagens klädsel: tunika förut men nu jeans och tjocktröja!
Dagens planer: sova!
Dagens materiella vill ha: shoppat redan
Dagens längtan: han vet
Dagens beroende: smilla, madde, linn
Dagens tråkigaste: hmm , inget?
Dagens roligaste: barnvakt, & linn :)
Dagens middag: wok
Dagens låt: ken ring - eld och djupa vatten

men hejsan , ingen som har märkt att jag har varit borta?!
aja i söndags efter studsmattan inlägget så satte jag och linn upp studsmattan sen drog vi hem till linn var där runt sju typ eller nåt, så när vi kommer nej då har inte hon nycklarna med sig så vi får vänta på hennes mamma som kom runt tio över nio, jippi vi han ringa halva stockholm & frysa ihjäl! menmen sen så såg vi på tv och sen soman vi , sen igår så vaknade vi , såg klart på the hills box 2, sen så åt vi lite sen så solade vi sen blev vi hungriga så vi gick till pizzerian och åt pizza eller vi tog hem till linn sen var vi fortfarande hungriga så vi åt chokladpudding, tjockisar! men vi var faktiskt ute och sprang i söndags! men iaf sen gick vi till brunn igen så åkte jag till långholmen och mötte smilla och madde, sen drog vi och käka och sen drog vi hem till madde och sen i morse väkte jag dom 9 för att vi skulle till maddes nagel fixare, men jag väkte dom sen gav jag smilla frukost sen fixa vi oss och sen drog vi, åkte till salem och så var jag barnvakt sen så var madde klar runt halv två då gick vi över till hennes andra kompis sen drog jag därifrån för att jag åkte till linn i forum , var där runt halv fem då åt vi sen så tittade vi i affärer sen koom vi hem halv åtta då åt vi och nu har vi köpt glass på vivo sen så har vi varit ute och gått och lite så. men nu ska jag vara social med linn ,. pussar / E' linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0