235

Dagens humör: han är sur, jag är glad -.-
Dagens borde: äta
Dagens frisyr: vene, linn ska stayla de
Dagens klädsel: bruna leggins, vit kjol, brun tröja
Dagens planer: sola, sen möta mamma och sen möta linn i stan ikväll
Dagens materiella vill ha: skavsårs plåster ;D
Dagens längtan: alla längtar efter någon
Dagens beroende: linn & glass
Dagens tråkigaste: han!
Dagens roligaste: linn ikväll
Dagens middag: hah ute ..
Dagens låt: justin timberlake - ded and gone ( lyssnar på den nu .. )

hejsan :) , idag vaknade jag av att linn grät i sömnen! jag ba linn linn  LIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNN och då vaknade hon och ba TACKTACKTACK för du väkte mig! , jag ba vad drömde du om och så vare värsta marddrömmen hon hade drömt stackarn! menmen vi åt lite glass till frukost sen så har jag pratat med mammsen som sa att jag var tvungen att äta med dom i stan och de passar ju perfekt för att linn ska äta middag hos några inne i stan då åker jag till henne så ska vi va med magnus ikväll . de blir nice dag! men nu ska linn få styla mitt hår.. snälla jag ..
hoppas hon inte gör något fult men de är väll ingen risk!
pussar / elin & rasmus & linn & någon mer ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0