247

hejsan bloggen , jag hinner inte ladda upp bilder idag för att jag ska se desperate housewife eftersom de är dubbelavsnitt .. segt -.- får se om jag orkar se hela! .. menmen idag vare skola, började med spanska , då har den nya tjejen i p , linns klass & linas halvsyrra , hon var i min spanska grupp. välkommen . men sen vare ÄCKLIG lunch, sen hade vi idrott och sen hade vi no , och vi disikerade BLÄCKFISKAR! skit ÄCKLIGT! menmen , då mådde man ännu mera illa än innan lixom , sen så efter skolan var jag med emmelie , bianca & olivia , vi hade det jätte mysigt och åt pepparkakshus , hahah & sen hoppade vi studsmatta och jag lärde olivia att göra volt (a), sen så solade vi , men de syns inte, men nu börjar de ju fan!
SKYNDA ELIN!
pussar hoppas ni har haft en bra dag.. har ni de?
/ puss elin & rasmus

Kommentarer
Postat av: Saga

Hihi elin vi ägde ju på att disikera bläckfisken x) haha <3

2009-04-15 @ 19:27:57
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0