251

hej.
idag rullade skolan på som vanligt. började med elevensval och då var vi och fixa på någon låt och sen gick jag, linn, lina, towa & ellinor till vivo sen orkade vi inte gå in ,så satt vi utanför sen så kom niil och satte sig med oss och var trevlig. satt och diskutera om en flicka i hans klass som är sjukt störd. menmen, sen så hade jag & linapina matte sen så hade vi lunch, JÄTTE gott, not. sen så hade vi so jag redovisa om sköldpaddan, sen så hade vi spanska sen hade vi idrott. trodde aldrig att den hära dagen skulle ta slut! men sen efterskolan drog jag mig iväg till gustavsberg, mötte julia&paulina, så orkade jag inte dansa för jag var sjukt trött, mina knän är fuck´d up & jag hade magknip för jag inte hade ätit. så jag åkte till brunn, missade bussen sen så kom bussen efter en halvtimme, kom jag hem och har städat, bytt lakan sen så har jag ätit och nu ska jag ta på mig mina andra mjukisbyxor utan hål i . ni får en bild sen på min outfit eftersom de är mattias som har stylat mig idag x'd, hahha! blir så när man har beslutångest. men de var inget spec.
puss/ elin & rasmusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0