255

godmorgon ! jag kom upp i tid, och jag är fortfarande lite trött sen igår. haha sov i 11 timmar :) . idag äre agnes & becka som gäller. ska sova hos beckisen, och imorgon bloggar jag innan jag drar iväg med tjejerna och har läger. hahha , tjejerna = bianca, olivia, mikaela, elina. nu är jag jätte glad och ska fixa mig lite, idag har jag mjukisbyxor igen :o. fast canada & sen en vit kofta& ett svart litet linne. men nu ska jag göra mig iordning sen palla mig iväg till skolan och ha 5lektioner med lunchen då . ha en toppn fredag , den hära fredagen kommer aldrig igen! :D
pussar/  elin & rasmus
p.s jag var duktig och bäddade sängen idag för första gången på .. MÅNADER

Kommentarer
Postat av: jess

braaa elin :D

2009-04-17 @ 08:33:30
Postat av: sofia

gooood :D

2009-04-17 @ 09:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0