258

hejsan , nu sitter jag hos rebecka än en gång. men jag har varit på kör lägret och de var sjukt roligt! dom skrämde oss klockan kvart över tolv och jag hade precis somnat bredvid bianca så väkte hon mig jäätte rädd och ba elin de var en man som stod och stirra in i fönstret och han hade grå luva på sig. och jag tänkte till och sen börja jag as garva så gick olivia och kolla i fönstret och så såg hon ingen sen gick hon till andra så stod han där så skulle han ställa sig upp och olivia SPRANG och la sig med mika , och så börja han hålla på och få upp fönstret, och jag garva ännu mera. hahha sen så kom linda och hanna och slängde sig på mig för jag låg närmast dörren , sen så ja ,börja vi as garva och sen somna vi , sen imorse gick vi upp jätte trötta åt vi lite käka och ja sen sjöng vi sen körde mamma mig till värmdömarknad sen så åkte jag till becka sen åkte vi till hennes mammas cafe som var stängt men vi var där iaf och åt. sen så nu så ska vi fotta typ , agnes kommer snart (:
ska gå, pussar p.s i love bitchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0