262

hejsan , idag har de blivit ganska bra dag.
jag vaknade, halv åtta! gick upp , duschade, fixade mig och allting. sen hade jag spanska, då blev jag sur på daniella. men sen vare lunch , åt en glass. sen vare idrott med vissa söta från 7f, t.ex olivia, emmelie & skolkar bianca (:. vi var grymt duktiga! sen så vare hemkundskap, jag var med danne, frivilligt. men han och jag jobbar bra ihop x'), sen lagade vi fisk, jag höll på och spy när hon panera den. hata fisk. sen så efter fick vi berömm för att vi hade jobbat så bra! jag och danne hade tagit uppgifterna och delat upp det. mycket bra. sen gick jag och olivia & bianca till kören , mötte på moster yvonne & chihuahuan mason! ursöta bådatvå. sen satt vi och prata lite, garva åt mycket knasiga saker och sen så var de kör så var de bara vi tre flickor & ebba. sen hämtade mamma mig och så har jag ätit!

roliga konversioner ;
E; alltså vart är "hon" , jag menar "hon" har inte varit här på jätte länge..
O; ja verkligen , jag fattar inte varför hon inte slutar.. hon missar ju de ROLIGASTE
B; ja de är synd att hon typ aldrig kommer, vi som började bli vänner *med världens ironiskaste röst*
5min efter,
EOB; VEM ÄRE SOM KOMMER ?!
HON;^^^^ .
SÅ KOM HON!
hhahahhahah , E=ELIN, O=OLIVIA, B=BIANCA.
 pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem kom? :P

2009-04-22 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0