266

hejsan, nu sitter jag hemma ,ska snart påbörja min smoothie , sen kommer linn någon gång så jag måste pumpa cykeln och cykla till bussen och möta henne!
skolan började tidigt, 8.20 då hade vi mentors tid, sen så vare so svenska i flera timmar ,fick lunch halv tolv, sen så hade vi no fem i halv ett så hade vi no sen fick vi håltimme på engelskan så mötte jag lilla mickis som har brytit något ben i benet så hon åkte taxi så jag åkte med, så imorgon bitti ska jag åka med då också . haha lyyyyyyx!
men nu ska jag ladda upp dagens sötnos, och min outfit, fast just nu har jag inte mina jeans och har mina canada mjukis byxor (; puss
(fabbe är fortfarande en sötnos!)

dagens roliga händelse;
några i niorna öppnar dörren , så skriker en av dom;
"VI SÄLJER TOBBES NUMMER!, NÅGON SOM VILL HA DET?"
jag tänkte , jossan vill ha det.. haha men hon har ingen mobil!
då skriker han
"VI VET ATT JOSSAN VILL HA DET"
ALLA börjar as garva.
de var nämnligen så att jag hade frågat en i den klassen om tobbe fyllde år, och så sa jossan att han var jätte snygg och de går inte att förneka men vi vill inte ha hans nummer. tack ändå!
grattis tobbe , hahha

Kommentarer
Postat av: jossan

PINSAAAMT! xd

2009-04-22 @ 15:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0