276

godmorgon bloggen , ofta jag skriver morgon inlägg lixom -.- .. menmen!
jag vaknade för tjugomin sen , och jag ska snart göra mig i ordning för att gå till orre & mickis och sen åka taxi till plugget, idag kommer de vara en chill dag nere vid fotbollsplanen, med sexorna tror jag, efter skolan ska jag åka in och möta mamma inne i stan för hon hade lust att shoppa. och de säger man inte nej till! så jag ska försöka tvinga på henne att köpa ett par shorts från gina & en tröja från gina! fast det vet hon inte en. t s s. men nu ska jag göra mig iordning med lite rouch & mascara.
svar på frågaorna ; jo tack saga jag hade de super igår! vad bra anonym att du har haft de bra, hanna förlåt för jag bet dig. men du nypte mig först med fred idag & krig imorgon! :D <3

ska gå, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0