278

hejsan! idag var de en skön dag, åkte taxi till skolan , läste i en timme, sen gick vi ner på fotbollsplanen och fottade en massa sen så sprang jag och dommpan till skolsyster så kom linn dit så åt vi lite, jag tvingade i dommi massa mat , sen tog vi en glass sen fick vi sluta, då gick jag och dommpan upp till bryggan och hämtade min läxa som jag ska plugga på . sen så gck vi ner och väntade på bussen . då så träffade jag towa, så åkte vi in till stan och när jag kom till stan så vare en gammal gubbe som ba "sådär kan du inte ha byxorna!" hon hade hål i dom ., hhaha men så åkte jag till mammas jobb så gick vi i typ två affärer sen börja vi bråka så de var värsta likstämningen. menmen,  jag har hämtat min väska också så jag ska packa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0