286

Vilken svordom använder du mest? fitta
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? helg! men typ elva för jag måste möta linn imorgon (:
Var köper du dina matvaror ifrån? 
coop, när jag handlar med mammsen
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden , de är pinsamt att va med på bild
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? sommar kläder!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? aa (:
När var senast någon stötte på dig? jag vene ..
Vad åt du till middag senast? korv & pomfritt :D
Kan du vissla? aa, nästan busvissla!
Tittade du på tecknat när du var liten? hahah jag har typ bara teknade filmer :$
När flög du senast? spanien sommar 08
Pratar du några andra språk? A little bit english and a little bit spanish
Har du gråtit offentligt? njea
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nej ..
Vad har du med dig in på bion? vänner & dricka!
Vad har du för väder? sol ifall de hade varit dag!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? går bara i sjuan -.-
När sov du senast på golvet? typ hos linn :)
Vilken är din favorit drink? vetickee
Gillar du din boendesituation? nja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8-10 mindre än 8 , jag dör!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ahaa.
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? japp!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
Tror du på liv på andra planeter? NEJ?!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ring linn och du blir glad.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej , höjdrädd.
Tycker du om att krama folk? japp!
Äger du en digitalkamera? ja , två .. 1 som har 5 mpx som jag kan tappa . en 10,1 mpx som jag inte vågar andvända..
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? kate hudson
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? åååhja!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nepp
Är du mörkrädd? lite..
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, Busskort, Nycklar.
ifall man blir ute låst.

listor är sååå tråkiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0