294

Jag vet seriöst inte vad jag ska säga , det var du som fick mig på fötter . Det var du som fick mig att må bra , Jag vet seriöst inte vad jag ska göra nu för vi är aldrig med varandra . Jag saknar dig elin , förstår du ? jag saknar min elin min egna elin . Vi var med varandra hela tiden vi förut . Vi var bästavänner , vi hade roligt tillsammans . Jag kände mig tryg hemma hos dig , det kändes som jag bodde hos dig . En dag var det vi nästa dag var det inte vi längre , tiden gick så fort då vi slutade vara med varandra och det går inte det får inte vara så . För jag klarar mig seriöst inte utan dig , du är så fin älskling absolut det finaste jag vet . Jag behöver dig mer än vad jag behöver vatten , jag läste precis din press och lkänner tårarna rinna ner för kinden för seriöst . Jag tänker på dig hela jävla tiden och det går inte att sluta tänka på våra minnen , när du var hemma hos min morfar fyfan vad kul vi hade vi badade och gjorde allt jag saknar det . Jag säger att jag saknar mycket men mest av allt saknar jag våra tider våra minnen , det var du som gjorde mig hel det var du som fick mig att le det var du som gjorde mitt liv till det bästa , men utan dig mår jag skit . Älskling det gör inget att du ljög för mig alla ljuger jag har särket också ljugut för dig och du ska verkligen inte ta åt dig skullden . Det är jag som ska göra det , det är jag som har sabbat våran kontakt det var jag som slutade skriva till dig jag jag jag inte du . Jag vill verkligen att du ska veta att allt är mitt fel så du inte känner att du är taskig eller något . När du behöver mig behöver du inte säga mitt namn utan jag är redan där jag sitter brevid dig håller din hand och tröstar dig tills du inte gråter längre , jag vill att du ska må bra och jag mår inte bra utan dig utan jag mår bra med dig , älskade elin . Jag vill att du ska veta att jag verkligen älskar dig . Jag vill aldrig förlora dig utan vi ska gå igenom eld och vatten tillsammans inte utan varandra . Gumman vi ska verkligen ha mer tid för varandra . Vi börjar med det från och med NUUUUUU . Jag älskar dig massor barndomsvänn , fd bästavän / din cecilia <3

världens finaste text .. cecilia , du är fortfarande min bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0