304

DAGENS VÄDER: sol och varmt
DAGENS KÄDER: leggins, linne, kofta!
DAGENS HÅR: utsläppt
DAGENS HUMÖR: skit gla'
DAGENS SÖTNOS: steffie :D:D:D
DAGENS "KANSKE INTE SÅ BRA": alla avslöjande när vi busringde :o
DAGENS ONÖDIGASTE: be om hjälp bara för att va gustav nära x'd
DAGENS LÄSKIGASTE: när hugo bärde mig (grattis på födelsedagen gubben!)
DAGENS MÅSTE: PLUUGGGA :'/
DAGENS ROLIASTE: hahhahah , bråk med caarro på bussen
DAGENS LÅT: eminem - we made you
DAGENS BILD: jag vene :)
DAGENS TRÅKIGASTE: SKOOOLAN
DAGENS BLÄ: so:n .. BLÄÄ

kom nyss hem ska lämna datan till mamma för hon ska jobba på datan & jag ska plugga . nås på mob .
GRATTIS HUUUGO!
pussar / elin

Kommentarer
Postat av: lojjan

mitt dagens läskigsate var på vivo xd <3

2009-04-27 @ 21:46:48
Postat av: elin

JAAA LÄTT DE

jag glömde bort de x'd

2009-04-28 @ 08:25:51
URL: http://elinlindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0