223 klass 7b

DIN KLASS ÄR? Utmaningen


1. Vem känner dig bäst? hmm , alla på olika sätt
2. Är några i din klass tillsammans? typ jessan & ralle , men typ inte riktigt? , jag vene .
3. Vem är bäst på att sitta framför datorn? killarna typ.
4. Vem är omtycktast av eran gympa lärare? JOSSAN *HOST*, nej men sporttöntarna
5. Vem fjäskar mest?  jag vene, alltså jag fjäskar mest för att jag gör aldrig läxorna -.-
6. Är det någon som är kär i er lärare? nej :o
7. Vem tror du kommer att gå ut med högst betyg? soffan
8. Vem vågar skilja sej från mängden? noah
9. Vem låter mest?  rasmus
10. Vem pluggar mest på fritiden? typ oscar & dom .
11. Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? jag vet inte..
12. Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? Jessan lätt ! :D
13. Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? HUGO
14. Vem kollar på barnprogram?  jag vet inte ..
15. Vem är wannabe Pimp ? ääh ingen ?
16. Vem är alltid glad?
rasmus . (hyperaktiv också ett ord)
17. Vem blir alltid färdig med proven först?  jag , för jag skriver bara i häften av frågorna
18. Vem har sömnproblem? jag haha, kan aldrig somna och vaknar hela tiden
19. Vem säger daaaah oftasast? dommpan x'd
20. Vem glömmer alltid att göra läxorna? jag :$
21. Vem beter sig vuxet? alla är väll lite små töntiga
22. Vem lyssnar på Kent?  vet inte
23. Vem lyssnar på Carola? vet inte
24. Vem gör aldrig bort sig? J O S S A N
25. Vem sjunger bäst? haha , vet inte (;
26. Vem pratar flest språk? vet inte, hahha vad vet jag?!
27. vem kommer att läsa testet? ingen , eller lina kanske?
28. Vem är vimsigast? dommpan, lina, jessan, jossan, bea
29. Vem gillar ekologiska livsmedel? Vet inte x'd
30. Vem kan slåss bäst ? fabbe , luthbom
31. Vem kommer att läsa Samhälle? INTE FAN VET JAG
32. Vem tål inte mjölk? hahah ingen tror jag .
33. Vem är snyggast? vet inte , alla såklart!
34. Vem är sämst på matte? JAG&LINA
35. Vem är de flesta lärarnas favoritelev? soffan x'd
36. Vem är bäst på engelska? alexander
37. Vem ser ut att vara mest deprimerad? vet inte.
38. Vem har roligast röst? niklas
39. Vem är mest emo? ingen är emo
40. Vem har snyggast klädstil av tjejerna? alla har jätte snygga kläder
41. Vem känner du minst? noah & dom
42. Vem är bäst på fotboll? SNÄLLA, JAG GÅR I FOTBOLLSKLASS!
43. Vem betyder mycket för dig? alla tjejer
44. Vem älskar du att umgås med? flickorna och killarna med humor
45. Vem verkar vara mest störd? gash . alla vet svaret.
46. Vem är mest irriterande? NOAH!
47. Vem är roligast? rasmus , och alla dom, jossan & flickorna
48. Vem borde bli modell? dommeniqe
49. Vem tycker om hästar? ingen
50. Vem gör ofta din skoldag värre? ja ni ..
51. Vem är sportigast? fotbollsklass , kommigen!
52. Vem är en läslus? alexander
53. Vem hade du velat bli ihop med ? INGEN!
54. Vem spelar hockey? nej
55. vem har spelat/spelar trummor? nyström är grym


Kommentarer
Postat av: lina

nej elin vi r bäst på matte (:

2009-04-02 @ 06:42:45
URL: http://linahenningson,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0