8a


   
Leende läppar, gråtande själ.
Hemska tankar, fast jag vill väl.
Ledsna ögon, falska skratt.
Kalla tårar som faller var natt.
Stark på utsidan, svag där inne.
Mörka stunder i mitt sinne.
Jag bär en mask som ingen kan se.
Det är den som hjälper mig att le.
Varför, är det bara jag som vet.
Mina tårar har blivit min hemlighet.
Ingen kan föreställa sig hur mitt liv ser ut.
Men snart, ja mycket snart, tar allt slut...




HALLÅ! jag hitta den dikten på min data.. fan vad jag måste ha varit deprimerad , usch!
men jag och dommpan drog oss in till söder, käka på tacobar. usch nu spyr vi snart.
men sen åkte vi och träffa mattias vid slussen sen åkte vi till nacka och kolla där träffade
vi massor med flickor och sen typ åkte vi till värmdö marknad och så lämnade vi mattias , haha
så typ åkte vi till skolan , fick schema och allting, men var de någon som fatta de eller ?, inte fan
fatta jag ett jävla schema! haha seriöst. men sen typ åkte jag hem och jag har käkat. men
nu ska jag gå in i duschen . längtar. haha , imorgon åker jag och jess in till stan och steeeker!
Men nu ska jag duschaa! pusshej vi ses imorgon kväll :) jag har fett fin tröja på mig . de är dommpans

Kommentarer
Postat av: dommpan

den där dikten.. har du skrivit den elin ?

isåfall blir jag ledsen nu !

"mycket snart tar allt slut" ?

nej nu börjar jag gråta !

2009-08-18 @ 20:59:22
Postat av: Carro

svar:godförmiddag :)

2009-08-19 @ 13:24:59
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0