första streeten på 3 år?

Hejhej bloggen, nu är jag hos lina! Vi ska snart dra oss mot danshuset i orminge. Ska bli roligt tycker jag, men jag kommer inte hem försen tjugo i tio och då ska jag hålla på och duscha och shit så jag kommer inte blogga något mera. Men däremot kommer min bloggdesign ändras för min sötasöta lillasyster ska göra en ny bloggdesign till mig. Gulligt va? men nu ska vi göra lite mat tror jag och jag måste kissa är så himla kissnödig alltså! Men vad säger vi om att jag bloggar imorgon eftersom jag har sovmorgon! Sen måste jag hem och skriva på min jävla berättelse efter skolan, får se kanske gör något innan, vem vet? (a) , juste jag har en sån himla kris, vet inte vad jag ska ha på mig på skolfotot? eller ska jag bara skita i vad jag har på mig? äsch egentligen , jag tänker inte klä upp mig för de. Sen har jag beslut ångest för jag vet verkligen inte hur jag ska göra med dansen alltså. Sen vet jag inte hur jag ska göra med skolan , så jävla mycket plugg. blir galen fan. Och imorgon har vi en lång dag i skolan. Hemskt. Men jag vet inte, kanske stannar hemma imorgon har så grymt ont i magen och i huvudet och allting men de får gå! Men nu ska jag blogga på linas sen gå och kissa. Juste idag har min dag bestått av att prata om sex eller något 75% av dagen . jag lovar. hela tiden ba "sex" hahah . beroende? nej såfall äre lina, dommpan och jessica som är beroende ;) , sorry girl , thats life! men nu måste jag verkligen blogga på hennes.
P E A C E / E L I N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0