mitt liv på två dagar, rasar samman!

folk kan få en så jävla osäker. men de är i sånna lägen man vet vilka som är ens riktiga vänner.. eller vad dom nu är!

dom senaste dagarna har jag köpt en mjukis dräkt haha , varit hos läkaren , pluggat sönder, varit med vänner, dansat, klippt mig, bråkat, blivit osäker, haft roligt, blivit deprimerad, varit normal, skällt ut folk. pluggat ännu mer och ja ni förstår.

mjukidräkten är jag riktigt nöjd med (a), läkaren dampa sönder på mig och mamma och bad oss sticka, hahah, pluggningen har satt sin fart o är ganska okej , inte så mkt än, mina vänner som är äkta alltså! dansade idag, klippt mig va inte lyckat. jävla cp .. har hår till nacken -.-, bråken är inte lyckade och har gett mig osäkerheten TILLBAKA, de roliga har varit då och då , då jag glömt allt annat, deprimerande av massa annat skit, normal då är man speedad. skällt ut sånna som är helt idiotiska, pluggat som aldrig förr!

stolt är jag dock över mig själv eftersom jag har pluggat.


Kommentarer
Postat av: Lina

(Y) till dig elin (Y)

2009-08-27 @ 22:03:21
URL: http://linahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0