shopping, grekland, skolan, dommpan

inte bloggat ordentligt på jätte länge.. men ni måste få veta lite¨!
jag har reda shoppat upp hela barnbedraget nästan.. köpte två tröjor på bikbok, och en hippifläta och lite småsaker. hah. men sen va min styvsyster sandra i stockholm och då fråga hon mig om jag ville med till grekland om en månad så får se om vi åker. sen va vi i torpesand med skolan, de sög . de va kallt och nu har jag skit ont i halsen. menmen sen åkte jag till min syster igår och fixa naglarna och hon har bilderna och all´t. dom blev skit snygga nu igen, lycko mig.
sen idag kommer dommpan hit. hon skka bara spela match först. sen ska jag in till stan och möta henne.
men nu måste jag ´äta något , fixa mig och så. sova lite innan kanske? ni får bilder sen,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0