till dig.

det va kärlek vid första ögonkastet,
du fick mig att känna så.
det va stunden som fick mig att inse,
att livet va menat för oss två.
och om jag ska vara ärlig.
har jag inte kännt den känslan,
först jag träffa dig.
och om min dröm är riktig,
så vill jag att vi tar det väldigt försiktigt.
för jag orkar inte med något svek.
för jag klarar inte av de.
har växt ifrån all lek..
ja jag hoppas du har förstått det.
föresten jag behöver din närhet.
ja jag behöver din värme.
och jag vill bara ha din kärlek.
du får mig känna såhär.
du tar mig till en annan värld.
du får mig känna såhär.
du tar mig till en annan värld.
du får min värld att snurra.
den snurrar så hårt för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0