uppehållet slut

hejsan  , jag orkar inte ha blogg uppehåll mera. min blogg suger jag vet! men sen när skolan kommer igång och allt då blir den super bra! just nu är jag inte på humör för att skriva. men ni måste få veta vad som händer, lite iaf! bilden är från ung idag. jätte fin! -.- inte.
men jag va där med min kära sophie & jaqueline. sen åkte vi och käka på tacobar *tjockisar!* , men de va gott! sen gick vi till sophie sen va jag tvungen och åka hem eftersom jag skulle hjälpa mamma med en sak, men då fastna mamma framför datan för att leta resor till thailand! och jag vill helst inte med, helt otroligt. men vi ska åka då den 23februari . och blir borta i 15dagar. och då kan de regna eller va skit bra väder. jag kommer då inte ta med mig jaqueline eftersom de blir för dyrt, 60 tusen för tre pers så de är fan inte ens värt de :s .. men men så satt jag där och små tjura sen blev lasse lite arg på mig så jag måste väl följa med, men helst INTE! men jag mår grymt illa sen middagen, usch. åt typ en korv och lite mos ? men nu sitter jag och lyssnar sönder beyonces låt sweet dreams. lillasyster måste jag ju skriva med men msn funkar ju inte?! CP.
de är bara cp dagar nu, ingenting bra har hänt ,bara dåligt.
flera inlägg kommer nog , någon gång i mitt liv!
juste vill bara säga till julia och paulina, ni hade fel. jag har ung08 band, coolt va?
nej nu ska jag FÖRSÖKA fixa msnen .. hur de nu kommer gå.
önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: dommpan

korv till lunch.. alltid elin ! :D

2009-08-14 @ 23:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0