titta vad lång

okej nu va hon klar. igår kväll .. eller fredagen, så fick vi drinkar först ,som mästerkocken-olivia hade gjort via magkänsla, den va jätte god! men sen åt vi av mästerkocken-olivias mat som va jätte god den med! sen på kvällen såg vi på film och åt massa godis och chips. HAHA tjockisar säger jag bara. sen åt vi typ ben&jerrys glass typ tre på natten och såg på en film som hette rånarna som va svensk och jätte läskig. haha så jag och agnes satt och höll varandra.. JÄTTE HÅRT! och sen somna dom andra förutom jag olivia och bianca så vi satte på björn gustafsson, SÅ HIMLA SÖT HAN ÄR! och sen så typ somna jag runt fyra-halv fem. sen vakna jag klockan nio av att solen lös in rakt på mitt ansikte, skönt -.- och varmt va det. så in i helevete. men då hade emmelie & bianca vänt sig så dom hade fötterna i solen så jag gjorde samma sak och somna om till tio och när jag vakna ligger olivia kvar eftersom hon är på gränsen av att få den dära fucking solen i ansiktet och agnes va borta, jag emmelie & bianca låg som vi lagt oss ... men så tittar jag runt, då ligger agnes på dom obäddade madrasserna i skuggan, typ tre-fyra st på varandra, haha! sötnöt ..  sen åt vi en hej-dundar frukost och sen fixade vi oss sjukt länge och sen åkte vi 6st i ett baksäte (a) , okej de va fem säten i baksäten men de kom ut unge efter unge haha, sen åkte vi in till ung och ja gick runt där och fixa och dona och sen mötte vi jaqueline och då hade vi varit inne på bell & urbanoutfit. men sen åkte dom hem och då va vi med julia och paulina och så va vi med några killar som trodde jag va 97:a .. men dom skoja, antar jag? men men sen staack jag och jaqueline och såg på lazee och stod och hoppa lite sen gick vi tillbaka då hade killarna dragit. och så träffa vi axel och jesper och simon och amanda och co. och dom va skit roliga sen typ försvann mirre så skulle vi leta efter henne så går vi in i folk massan och helt plötsligt är de massa tårgas över allt. fyhelvete vad läskigt, och vad ont de gjorde -.- , men sen åkte jag och jaqueline till söder och träffa mattias och typ gick hem till han och va där en stund sen åkte vi hem och så fick vi gå hem och vi va lagom hungriga när vi kom hem och nu har vi geekat oss framför datan och ska snart ta av oss sminket och borsta gaddarna och sen sova. herregud. vad trött jag är! och jävlar vad texten känns lång. men nu ska vi gå. pusshej god natt! klockan 4:05

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag såg faktiskt 30 min av Björn Gustavsson innan jag somna xd <3

2009-08-16 @ 20:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0