you make me smile

hallå! jag är med jessica , och hon ska slagga hos mig.
vi ska väl FÖRSÖKA lägga oss tidigt , men ja..
de får bli som de blir.


idag vare skola , vi gick till ett sen åkte vi till stan där kolla vi på en mjukis dräckt som vi ska köpa imorgon, nice! sen gick vi till h&m och jessica köpte en JÄTTE söt bh! sen mötte vi patrik snabbt sen stack vi till bikbok för vi ska köpa en tröja där med, nice! sen gick vi till slussen och där träffade vi madde & smilla sen åkte vi till jessica och sen åkte vi till mig.
och på fredag ska jag fixa mina naglar igen! WOHO! men nu ska vi gå , jessica dampar snart .
puss på er nås inte på mobilen för jag har inga pengar, fixar de imorgon bitti. i promise u .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0