102

Dagens humör: ont i huvudet men orolig .
Dagens borde: se på film och ta de lugnt ..
Dagens frisyr: flätor .. miniflätor.
Dagens klädsel: jeans, en t-shirt liknande tröja & en vit kofta
Dagens planer: ta lugnt , titta på film .
Dagens vill ha: han nära.
Dagens längtan: teeeeveeeen
Dagens beroende: skratta ,
Dagens tråkigaste: matsalstanten som jag arbetade med, ena !
Dagens personer: linn !
Dagens låt: until we bleed - kleerup & agnes carlsson - release me 
Dagens dryck: saft
Dagens middag: spagetti köttfärsås
Dagens sämsta: killarna som följde efter mig och linn..
Dagens saknad: alexander.

okej , jag har ganska tråkigt, förra gången jag och linn var i forum så kom ju städaren på donken och hela den historien . idag kom de två killar och började snacka med oss, en var lite mörkare, och en var svensk , och så satt dom där och snackade med oss, sen så skulle ena grabben handla en mössa.. så passade jag och linn på att springa iväg till stadium. och sen så ska ju såklart jag och linn gå till jamjam  . nej då jävlar ser dom oss.. så dom följer efter  oss till bussen , sen så lämnade dom oss. så råkade jag säga ganska högt : FAN VAD SKÖNT ATT BLI AV MED DOM! och båda tittar bak samtigt som mig, så hör man " fan vilken diss assåå.." vi ba ääh hahah , vi ville aldrig ha någonting med dom att göra . men nu ska jag nog titta tv eller nåt .. PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många besökare har du varje dag? :)

2009-02-06 @ 20:59:32
Postat av: Anonym

hur många besökare har du varje dag? :)

2009-02-06 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0