109

tjenatjenatjenatjena bloggen! eller jag kan ju inte skriva tjena till en blogg :s !
men tjena vänner dåra! men idag vare skolan, hade håltimmen på musiken så jag började efter lunch . *suck*
då hade jag kunnat tagit typ en buss efter! men sen så gick skolan seeeeegt fick sluta 40 min tidigare (; , för vi kör någonlek i skolan , så fort vi har jörgen så kommer katja in . (jörgen & katja är lärare, jörgen i NO & MA, katja i SO&SV) så när katja kommer in så ska alla ställa sig upp tills någon av dom säger varsågod och sitt. och vi körde den i fredags och vi har inte slutat köra den än. så hon kom in tre gånger = 30 min .. (dom drar 10 min för varje gång) och då hade vi slutat 14.50 men vi ba men då missar vi bussen! så då hämtade några katja så kom hon in och alla sprang iväg. då såg jag carro så väntade vi på linn sen åkte vi till gurra där jag mötte julia & paulina. sen så var vi i ekvallen och sen vare dans, gick otroligt bra faktist. sen gick vi till bussen , och så blev jag otroligt sugen på cooola . så nu så har jag äntligen min cola. men men , jag vill åka utomlands! om en vecka ungefär brukar jag och min lillafamilj hos mamma åka utomland, men nejnej! VI SKA PINA OCH BLI BLEKA I SVERIGE! men nu äre dags att dra sig iväg ..
vad ska alla göra på alla hjärtans dag?
kalle är cool , bra och söt!
han tyckte jag skulle skriva de, så känn dig stolt gubben ;D

pussochhej , jag antar att jag får bli din tjej ? (a')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0