110

men tjena bloggen. har nyss gjort en video på mig och lina och den går inte att ladda upp på pea! jag blir galen!!!! ska snart duscha och fixa. lägger ut lite bilder sen NO lektionen. fyfan vad datan dampar .. men no lektionen var hur lång som helst, jag dog typ ? :s.. men vi hade roligt flickor! / de kommer bilder.. sen så gick jag och olivia och bianca till ingarö kyrka. VI GICK! , förbi vårat kära dagis och allting , gud vad vi skrattade åt våra minnen där alltså . och ba "fan vad den gräsmattan har krymt .. eller den var stor för typ åtta år sen ? . hahah . men nu läggeer jag upp bilderna sen ska jag duscha och leta efter mitt bankomat kort som är helt borta! jag hittar de ingenstans . blir galen en gång till!

bild nummer ett är på mgi, bild nummer två på vårat kära dagis , bild nummer tre på bianca och olivia som hoppar på isen .. i onödan. bild nummer fyra är på den snygga handsken, bild nummer fem är på mig och handsken . bild nummer sex är på vårat fina exprimen, bild nummer sju är på min no sak som jag gjorde, fint va ?

pussar till kalle (a')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0