114

tjenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bloggen , igen.
igår var jaquelines fest, grymt drag & vilken jävla fest asså . skrek oss hesa. menmen , idag skulle jag träffat kalle & rasmus, men jag är alldeles för trött och jag kommer liksom till linn runt fem så vi får se. känner mig inte sååå pigg. bilder kommer från festen,  dom som var på festen var jag , elin, mika, jaqueline, amanda, lollo, emma & elin . tre elin på samma party liksom. men jag gillar ju inte oranges hår och så.. men elin nummer 3 var jätte söt i det, så hade hon fräknar & hon var uber söt i sitt hår så jag hoppas hon aldrig färgar de!! men nu måste jag sminka mig. bussen går om en timme här ifrån .. pussar från elin nummer ett
happy valentine btw .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0