115

tjean bloggen, vet inte varför jag skriver tjena, jag óch linn iaf  skulle vart med kalle och rasmus men då ringer kalle och ba nej jag ska käka så då orkar vi typ inte. så jag och linn stack till brunnen runt nio halv nio kansk,e sen så kom becca, agnes, carro & felicia.  så jag var med dom och linn var med nils och några och såg på film men jag ville inte se på film . hahha tråkiga jag. men sen såg jag film iaf. sen så smsade alexander runt halv elva att han såg bruce den allsmäktiga eller något på fyran så jag ba "linn vi måste hem och se värsta bra filmen" så vi stack hem till linn och såg slutet, och nu ska väll vi ta bort sminket ellet något.. bloggar imorgon . ring mig om ni vill göra något, om jag och linn orkar och vill ... hhaha! lägger in en bild på mitt öga, skitful! godnatt, dröm om hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0