116

tjena bloggen , nu äre inte alla hjärtans dag längre.. tyvärr? nej jag vene , men iaf, vaknade flera gånger inatt, men runt halv tolv satte jag på filmen mean girls, då vaknade linn också . hahha sen så gjorde vi frukost och fortsatte kolla på filmen , nyss har jag städat undan såmedans linn duschade, så nu ska jag sminka mig och så .. får se vad som händer idag. vi fick ryck igen och lyssnade på release me med agnes carlsson och sen så fick vi dampen och ba nej vad länge sen vi hörde den hära. vi har varit galna i den hära låten.. ni får höra den på video, ska snart göra kategorier på bloggen, tare lugnt idag människor . imorgon äre skola & dans, och för dom som jobbar .. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0