118

tjena bloggen, jag blir galen på youtube, de går ju inte och öppna upp :o .. menmen, vaknade för en stund sen , har precis ätit min laktos fria frukost -.- , och sprungit runt och letat efter en vit kofta som de är en knapp på sidan , har någon sätt den? men nu måste jag fixa mitt hår som står och alla sidor och kanter eller vad man säger.. och sminka mig för tusan, nu blev de bråttom. idag kanske jag bloggaar när jag kommer hem, då kanske jag kan lägga upp bilderna sen jaquelines fest. hihi! pussar & kramar ha en bra dag


Dagens kläder:
jeans från weekday, linne från h&m, adidas tröjan . (första gången på 1&1/2 månad!)
Dagens smink: allting som går. mascara, ögonskugga, eye-liner, puder, brunkräm ja ..
Dagens måste: hålla käften på lektionen . nära att jag åker ut snart, & sluta svära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0