122

tjena bloggen , jag har fullt upp med att elda här hemma , eftersom ingen är hemma "/ . det var 15grader när jag kom upp till stora huset , nu äre 15.4! så jag lyckas iaf ? jag ska snart sätta på tven , hoppas att de går någon bra film. sen ska jag försöka få i mig lite mat hade jag tänkt. visste ni att beyonce kom till sverige? någongång .. hahah! vet inte när de va men iaf, kommer snart med ett inlägg om musik.. en beyonce låt eftersom hon kommer till sverige. lägger in en liten vinter bild också . så får alla högskole elever i min skola ha så jävla roligt på kungsberget!!! så är jag hemma och gör ingenting, för de blir ingen kör för mig heller idag. grattis mor min. ha en jävla bra födelesedag , jag skriver grattis till dig eftersom jag vet att du småläser min blogg, haha!
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0