135 - avundsjuk

tjena bloggen,  idag har jag varit med linn efterskolan, jag och linna & moa åkte till min mammas jobb och hämtade pengar sen åkte vi till deras frisör så har dom färgat håret, de blev jätte fint jag är jätte avundsjuk. men sen så åkte vi till nacka och jag köpte en väska,  och imorgon ska vi dit för sminkningskursen. jag lägger ut bilder sen på väskan. och jag ska lägga in på bilderna sen jaqqies fest också. & nu har jag jullov också! JIPPPIIII! menmen , nu ska jag umgås med linn .. idag säger vi grattis till rihanna som fyller år . pussar med stormen

Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Lilla vännen ;) sportlov, inte jullov :P<33

2009-02-20 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0