138 - idag & igårkväll

tjena bloggen, jag sitter här framgför datan. vi ska ta bussen som går till nacka klockan 13.41 tänkte vi, så sitter vi och fikar lite sen ska jag på sån dära smink sak ju.. imorse vaknade jag ganska tidigt runt tio i tio och gick och kollade på tv med moa . hahah sen kom linn upp och trakasera oss för vi såg på värsta barnprogrammet men man blev beroende. menmen , har nyss ätit och klätt på oss, jag måste fixa mitt hår lite känner jag , de har inte blivit fixat på hur länge som helst! igår efter jag hade bloggat köpte vi godis på vivo och sen var vi med adam till tolv eller nått.. ganska kallt ute btw, men de var trevligt iaf! men nu ska jag gå.  ska jag köpa löshår ? (a') svara gärna!!
puss från eran elin .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0