139 - god morgon ..

tjenabloggen , eller godmorgon . vaknade runt nio. och de har varit en hemsk natt! somnade runt ett, vakna klockan tre och hade skit ont i halsen, gick upp , snodde lite halstabletter från linn , sen så kunde jag inte somna om förren klockan fem "/ .. sen väckte linn mig klockan nio! TACK GUMMAN! menmen, vi gick upp runt tio och åt, och nyss kom hennes föräldrar hem , vi ska åka och fika någonstans men vi vet inte var. så om ni vet något ställe, messa mig! mitt hår är sämst idag också , helt ORANGEST! men de känns långt och jätte lent, så lite stolt är jag över mitt korta hår. men  nu ska vi äta lunch . kristinas pannkakor! mumms fillibabba . hahha . men ring om de är något, jag ska ladda mobilen!
kramar & pussar från elin och linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0